محصولات
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی: خیابان شهید مطهری- خیابان ترکمنستان- روبروی فروشگاه شهروند- شماره 18
تلفن: 6-88455061
نمابر: 88436040

در روز نوزدهم دی ماه سال 1391 خورشیدی شرکت بدرتک الکتریک مفتخر به میزبانی قریب به 250 نفر در محل هتل لاله تهران بود. میهمانان این گردهمایی را ترکیبی از نمایندگاه فعال و منتخب این شرکت به همراه برخی مهندسین مشاور، اجرایی و ناظرین پروژه های ساختمانی و نیز بعضی از مدیران ارشد شرکت ها و سازمان های دولتی تشکیل داده بودند که با حضور نسبتاً به موقع خویش در سالن سمینار کمک شایانی در شروع به موقع این مراسم در ساعت 10 صبح نمودند.

پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و متعاقباً قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و خوشامد گویی به میهمانان و اعلام برنامه، مدیریت عامل شرکت ضمن ایراد سخنرانی مدعوین را از نقطه نظرات و سیاست های شرکت در سال آتی مطلع فرمودند.

در این سخنرانی که با معرفی تاریخچه گروه سرمایه گزاری بدر و شرکت های مختلف زیر گروه آن آغاز گردید، ضمن ارائه سهم بازار دستگاه های تهویه مطبوع خانگی و مرکزی در چند سال اخیر، به بررسی آخرین تغییرات سهم بازار این دستگاه ها و نیز افزایش فروش دستگاه های مختلف تهویه مطبوع مرکزی از جمله چیلر مدولار و VRF، کاهش فروش کولرهای پنجره ای، کاهش نرخ رشد فروش دستگاه های اسپلیت با ارائه آمار پرداخته شد.

 سپس مدیریت فروش  شرکت میدیا در ایران ضمن تشکر از شرکت بدرتک الکتریک به جهت برپایی این همایش و خوشامدگویی به مدعوین، با معرفی شرکت میدیا و شرکت بدرتک الکتریک به عنوان شریک تجاری و قابل اعتماد شرکت متبوع خویش، اظهار امیدواری نمود که با ثبات مثلث میدیا-بدرتک الکتریک- مشتریان، سهم بازار بیش از پیش نصیب برند میدیا گردد. ایشان همچنین به معرفی مختصری از نسل جدید کالاهای تهویه مطبوع میدیا با جدیدترین تکنولوژی روز پرداختند.

سپس مدیریت فروش مهندسی شرکت بدرتک الکتریک به معرفی خدمات مختلف مهندسی این واحد پرداخته و اظهار امیدواری کردند با وجود به کارگیری نیروهای متخصص جوان با ارائه رایگان خدمات مهندسی،  بیش از پیش  مشتریان و نمایندگان شرکت مورد حمایت قرار گیرند.

ادامه ی برنامه اختصاص داده شد به توضیح و تشریح ویژگی های فنی چیلر های مدولار اسکرال، چیلر های اسکرو، فن کویل ها و پکیچ های پشت بامی میدیا. همچنین برخی از پروژه های انجام شده در کشور که با این دستگاه ها تجهیز شده اند.

بعد از استراحتی کوتاه، بخش دوم معرفی محصولات با معرفی دستگاه های VRF  و اسپلیت های داکتی میدیا و چند پروژه نمونه مجهز شده با این سیستم ها به پایان رسید.

سپس شرکت کنندگان پرسش هایی در خصوص سیستم های تهویه مطبوع میدیا و کارکردشان مطرح نمودند که توسط مهندسین و کارشناسان شرکت میدیا و بدرتک الکتریکپاسخ داده شد.

در پایان ضمن تشکر از حضور مهمانان، با دعوت از مدعوین جهت صرف نهار در ساعت 14:30 این مراسم به پایان رسید.

تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱